Torsdag 151009

Spanskaglosorna är svårare än förväntat, försöker plugga in dem nu innan lektionen börjar. Dagens historiapass var jätteintressant (som vanligt)! Markus är bra, vi hade spännande diskussioner och nästa vecka blir det stadsvandring.

Imorgon ska jag till doktorn, ärligt talat vet jag inte exakt vad det gäller. Antingen astman eller ta-sprutor-så-jag-inte-är-päls-och-pollen-allergiker. De går ju i och för sig hand i hand. Aja, imorgon lär jag väl märka det.

Vi har ingen riktig pykologilektion imorgon, utan bara handledningssamtal. Det betyder att jag idag måste bestämma exakt vad jag ska skriva om och vilka frågeställningar jag ska ha. Behöver även plugga lite matte och läsa Angels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0