Födelsedagen

Igår blidde jag hela 17 år. Så nu är jag som sagt gammal! Efter skolan åkte jag till caféet där Youssef praktiserar. Fick onda blickar av en äldre kvinna när jag kom in och nöp honom i rumpan. Sådant beteende. Dock var det inte bara den äldre kvinnan som verkade ogilla min närvaro. Ett par tittade lite snett där jag satt ensam vid ett bord för sex personer, med min cappucino och spanskapappret. Jag tror iallafall att dessa personer bara var avundsjuka!

När Youssef hade slutat bjöd han mig på fika, och så fick jag min present. Blev så oerhört glad! Vi åt tacos tillsammans med min mor och far, och därefter åkte vi iväg med Saskia till Qet. Där blev det mycket skratt och lek.

Hade en jättebra födelsedag! Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0