Fredag 11/9 -09

Har haft psykologi hela förmiddagen och det blir bara mer och mer intressant! Kul med kurser som känns roliga. Efter lunchen ägnade jag mig åt att skriva klart engelskaartikeln. När jag påbörjade den i onsdags fick jag hjälp av Youssef, men nu har jag behövt klara mig ensam. Eller egentligen vet jag att jag skulle fått hjälp av Isabel om jag bett om det, men ibland känns det jobbigt att låta andra människor läsa det jag skrivit. Speciellt när det gäller engelskan i och med att jag känner mig dålig på det. Det är som att jag är rädd att jag bara ska få massa kritik. Ush.

Har inga speciella planer för kvällen. Som det ser ut nu tråkigt nog ska jag troligtvis inte göra någonting. Men imorgon ska jag iallafall träffa Annika och Saskia, och det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag med! <3

2009-09-11 @ 16:57:56
URL: http://theannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0