Imorgon is the day

Spännande med grupparbeten. Oerhört. Slutresultatet blir förhoppningsvis bra, men vissa verkar ju tro att det bara är att lägga ihop allas texter till en, utan att väva ihop det. Gaah.

Intressant när en människa talar för flera. Särskilt när man uttrycker sig aggresivt och påstår att alla har samma åsikt.

Tack och lov ska inte engelskan in förrens på fredag. Tack tack tack! Kände mig jättestressad igår, men nu känns det mycket bättre. Lättnad.

Om drygt 20 minuter ska vi ha skolfotografering. Hoppas att jag inte kommer att se ut som en mupp. Ska tänka på det som Annika har sagt när hon har fotat mig "se söt ut, inte som vanligt!" Det är lite kul att jag inte har mina egna kläder på mig. Fick låna Youssefs jeans och en tröja av Hanna. Blir jobbigt att lämna tillbaka byxorna, de är så sköna och snygga.

Nu kanske man ska plugga lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0