Irritation och gråt

Seminariet om en ny våldtäktslagstiftning var väldigt intressant, dock höll det på lite för länge. Fick reda på en del nya saker. Var ledsen och jättejobbig på hemvägen. Allt kändes jobbigt och bläigt. Det underlättade inte precis att jag hade blivit irriterad lite tidigare heller. Förra tisdagen hade jag planerat att jag skulle på SSU-möte, fick dock veta att en inlämningen av en uppgift var på onsdagen, och inte tisdagen som jag först trott. Tänkte därför att det kanske är lite smartare att jag ägnar kvällen åt att plugga. Sagt och gjort. Igår fick jag höra att att det fanns de som trodde att anledningen till att jag inte kom sist var att det var städning av lokalen som gällde. Känns ju bra att folk tror sånt om mig. Att jag skippar saker för att de är "jobbiga". Städning är förstås inte det roligaste, men i rätt sällskap är det mesta bra ändå. Men numera ses jag ju som en person som sticker när det är tråkigare saker som ska göras. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0