Kalashelg

Lyckades skriva klart Letter to the Editor igår! Det var faktiskt inte så svårt när jag väl hade hittat en artikel. Fick lite hjälp av Youssef, tack igen! På kvällen tittade vi på idol, lite svårt att höra vad de sa på tv'n bara. Vill titta kväll också, får hoppas på att Youssef också vill det.

Imorse sjöng vi för mamma som fyller år idag. Av mig fick hon Slumdog millionaire, så den ska vi se snart.

Idag-måndag blir det bara massa kalas. Ikväll ska vi fira mamma, imorgon kommer farmor, Mona, Mia och Micke för att fira mig och mamma, på söndag blir det tårtkalas med några vänner och på måndag ska jag och Susanna fira våra födelsedagar. Fullt upp helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0