Kvällsplaner

Att hitta tider och dagar som passar alla är stört omöjligt tyvärr. Nu är iallafall en tid och dagen bestämd. Längtar till onsdag då jag fyller år. På den punkten är jag som ett litet barn. Roligt med presenter, hihi. Det återstår att se om en viss person kommer göra bort sig igen. Ärligt talat så spelar det faktiskt ingen roll för mig. Det var länge sedan jag slutade bry mig.

Klockan 21 kommer Mitt super ex på femman som jag tänkte titta på. Får se om Hanna också ska titta, annars får jag väl kolla själv. Det är sämst att vara sjuk, orkar ju inte göra någonting. Youssef var till läkaren idag och fick antibiotika, och eftersom att det är han som har smittat mig borde kanske jag också gå till doktorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0