Måndag 14 september

Youssef är hemma hos mig och sover, orättvist ja. Vi fick sluta tidigare på naturkunskapen, och snart  har vi matte. *Förbereder mig på att jag kommer att kasta iväg matteboken* Hann göra klart epokanalysen igår. Vet dock inte om den är rätt gjord. Bad mamma läsa igenom den och vi kom fram till att den var bra som den är, så nu är den inlämnad.

Tror att jag håller på att bli sjuk. Kuuul. Hostar jättemycket och varannan minut fryser jag och varannan minut svettas jag. Mysigt. Slutar kvart i två, då ska jag följa med Youssef till stan. När han vaknar måste jag komma ihåg att messa honom och säga att han ska ta med min plånbok. Lyckades glömma den på skrivbordet.

Dags att ta fram matteböckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0