Måndag 21/9 -09

Stressan anfaller lite nu som då, men det blir säkert bra i slutändan. Det är iallafall vad vi får hoppas på. Psykologi i mitt hjärta, första uppgiften gick prima.

Väntar på att Youssef ska komma hem från stan. Jag ska väl inte klaga eftersom han är på jakt efter en present till mig, men jag tycker ändå att han kan ta och åka hem nu. Snart fyller jag år hihi. Det är spännande att få presenter. Dock blir jag ju en gamling, men det är väl trevligt det med. Man kan ju inte vara ung för evigt. Två små varelser har vågat tacka nej till the tårtkalas. Tycker att det är synd att det är nästintill omöjligt att hitta en dag som passar alla, tyvärr är jag ganska upptagen den här veckan så hade inte så många dagar att välja emellan. Men det kan icke hjälpas, mer tårta till oss andra helt enkelt.

Stundtals blir jag kramsjuk. Som idag till exempel. Säger till Isabel att vi måste kramas för att jag är kramig. När jag får min efterlängtade kram säger hon jag vill slåss. Känns tryggt!

Kommentarer
Postat av: Emy

KRAM!

2009-09-22 @ 01:54:26
URL: http://deardevil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0