Onsdag

Vi blev klara med historiagrupparbetet två timmar innan deadline igår, tjohoo. Idag har jag lyckats skriva klart labbrapporten och snart ska jag träna på dagens engelskaglosor.

Vet ni vad som slog mig precis? Jag sitter helt ensam med människor som jag egentligen inte känner. Isabel och Emelie har gömt sig, och jag satt här nästan först ändå. Men det är lite roligt. Hihi.

Fick en jättefin cykel imorse! Nu behöver jag inte låna mammas längre.

Har fått flytta fram min spanskaredovisning som är imorgon. Får redovisa kvart över ett istället för kvart över tre, så kommer att få åka hem väldigt tidigt. Slutar egentligen 16.25 på torsdagar.

Dags att sätta igång att fortsätta plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0