Pappas födelsedag

Har fått mitt efterlängtade rekommendationsbrev nu i veckan, det var bara ett litet fel som är ganska stort. Det stod fel efternamn. Har iallafall mailat och bett om att få det ändrat och få ett nytt brev, det är egentligen jag själv som har skapat förvirrningen, men det är ändå jobbigt.

Alldeles strax har jag spanskaföreläsning. Mellan workshopen och kommunikationspasset måste jag göra engelskan. Ska skriva en artikel som ska vara klar imorgon. Ikväll ska pappa som sagt firas och så ska jag nog titta på Idol. Youssef har blivit sjuk (förhoppningsvis är han bara klen) men jag hoppas iallafall att han kommer ikväll. Måste prata med min lilla faster om hennes lägenhet också. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0