Saturday

Igårkväll åt familjen på restaurang för att fira mamma. Mamma och pappa tyckte att jag och Hanna var väldigt roligt sällskap, först sprang hon iväg, och därefter jag. Youssef har sovit här och vi har bara tagit det lugnt idag. Hjälpt mamma att handla, och så har vi varit hos Youssef. Om knappt 1 och ½ timme får vi gäster.

Anton ringde nyss och det kommer dagar som jag verkligen saknar honom. Vi är inte alls lika nära vänner som vi var förut, men han är ändå en av dem som betyder mest. Det är tråkigt att vi inte träffas lika ofta längre, men han kommer iallafall hit imorgon. Då blir det tårta!

Nu måste jag fixa mig så att jag inte ser ut som ett troll längre, och vem vet hur lång tid det tar.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0