Söndag 13 september

Sov hos Youssef i fredags och tog hand om honom eftersom att han är sjuk. Vi tittade på 17 again och den var riktigt bra. Igår tog vi det bara lugnt och gjorde inget speciellt. Någon gång efter halv åtta gick jag hem och lämnade väskan, därefter mötte jag upp Saskia och så hyrde vi film. Det blev En shopaholics bekännelser som även den var riktigt bra och rolig. Det kändes som att vi hade köpt hela affären när vi såg allt vi fått med oss; filmen, choklad, chips och cola.

Det var riktigt kul att umgås med henne, det kändes som att det var ganska länge sen sist. Gick hem efter att filmen var slut, det var lite läskiga människor ute men som tur är är det inte särskilt långt hem.

Idag måste jag skriva klart epokanalysen. Känns inte sådär överdrivet bra att jag har sparat det till sista minuten, men det ska nog gå bra ändå. Nu är det hög tid att sätta igång så jag kan träffa Youssef sen.

7 månader sen vi träffades allra första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0