Stress och sjuk

Jag är så uttråkad. Jag skulle behöva plugga för det finns miljontals uppgifter som ska vara klara nästa vecka. Det svåra är att sätta igång. Just nu har jag ingen diciplin alls. Funderar på om jag kan ta en promenad och andas frisk luft. Har knappt varit ute sedan i onsdags, gick bara fram och tillbaka till ica vid två olika tillfällen igår. Mor min och jag bestämde att om jag blir sämre så ska jag till doktorn på måndag. Hoppas att jag blir av med hostan så jag slipper.

Imorgon är det kyrkoval. Bestämde med farmor att vi ska och leta födelsedagspresenter till mig med Mona imorgon. Vill ha, och behöver, en ny kofta sen får vi se vad jag hittar.

Känner mig stressad över skolarbetet. Hur ska jag hinna? Hur ska jag orka? Hur ska jag lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0