Tisdag 1/9 -09

Terminens första uppgift är inlämnad och klar. Känns skönt även fast det inte var en jätteviktig uppgift. Minns inte om jag skrivit det, men vi har iallafall en ny PH den här terminen. Hon är väldigt lätt att prata med, speciellt på PH-samtalen. Jag har hittills haft två, och på båda samtalen har vi pratat mer än de 15 minutrarna som man ska.

Snart ska vi äta lunch. Jag har inga lektioner idag, bara samling och PH på morgonen och resten av dagen är det ws. Tror att jag ska sitta kvar i skolan och plugga tills jag ska och klippa mig. Engelska och matte behöver göras.

Tills imorgon ska vi ha sett dokumentären Sick around America på engelskan. Tittade på första halvan igår och hade sällskap av Youssef. Meningen var att han skulle hjälpa mig om jag inte skulle förstå. Dock var han inte till så stor hjälp då han somnade efter några minuter, haha. Ska se klart på dokumänteren idag, förhoppningsvis hinner jag det innan jag ska och klippa mig.

Bloggar kanske lite mer senare idag och tar väl kort på hur klippningen blev och lägger upp bilden sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0