Tisdag 8/9 -09

I lördags blev min mobil helknäpp, det gick inte att smsa till mig om man är ett comviqbarn. Mycket frustrerande. Ringde till Tele2 nyss så att det fixade sig. Innan hade jag provat på hur många olika sätt som helst utan att det funkade, men nu är det iallafall löst.

Snart måste jag plocka ur och i diskmaskinen och diska, men skjuter upp det för att det är tråkigt. Mitt rum behöver städas och kanske skulle jag behöva plugga lite.

Börjar bli lite irriterad på att jag fortfarande inte fått veta om jag får vara konfirmandledare i höst eller inte. Fick höra "det ser ljust ut", men det räcker inte riktigt när man ska planera och prioritera. Det kommer ju tex att krocka med SSU, och av den anledningen vill jag gärna veta vad som kommer att hålla mig sysselsatt i höst - konfirmander eller politik? Vet inte om det hjälper att tjata heller, men samtidigt vill jag veta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0