Torsdag 17 september

Mådde inte alls bra igår och kände bara efter några minuter i skolan att det här inte skulle gå. Bestämde mig för att iallafall vara kvar på naturkunskapen, men efter den lektionen åkte jag hem. Är även hemma från skolan idag. Tycker inte om att jag missar så mycket, och att ingen i min historiagrupp berättar hur de delat upp arbetet och vad det är meningen att jag ska göra. Svårt att veta när man inte är närvarande.

Mamma har opererat ögonen idag för att hon ska bli av med sin närsynthet. Det gick bra och nu är hon hemma igen. I ett par dagar kommer hon att ha svårt att se så jag får ta hand om henne. Lilla lilla mamma.

Idag ska jag skriva reflektionsloggen till psykologin. Hoppas att jag blir klar idag så jag inte behöver ägna tid åt det imorgon också.

Eftersom att jag är sjuk kunde jag inte träffa Susanna igår, så får försöka klämma in det en dag nästa vecka. Hoppas att jag är tillräckligt frisk så att jag kan träffa Malin imorgon. Tycker inte om att vara sjuk. Det ända som är bra är att det är ganska skönt att vara hemma. Får se hur lång tid det tar innan jag har tröttnat. Jag gissar på att jag kommer vara trött på det i eftermiddag eller ikväll.

Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0