Torsdag 3 september

Promenerade i regnet med Hanna lite tidigare under kvällen så nu ligger DN:s ekonomidel i mina gjympadojjor. Den här dagen har varit väldigt bra i jämförelse med gårdagen. Efter skolan fick jag sällskap av Isabel, Emelie och Danni till Globen. Därefter åkte jag hem. Det jag har ägnat mig åt större delen av tiden sen jag kom hem är att spela Farm ville. Jag är en nörd och nästan lite beroende. Jag har uttökat, fått ännu fler djur och träd samt odlat ännu mer saker. Det är roooligt! Youssef bara retas, men jag vet att han egentligen bara är avis :)

Jag har handlat jättemycket på senaste tiden (dvs sen jag fick min lön.) I lördags köpte jag ett svart linne, en sjal, en anteckningsbok som ska användas som dagbok och något som ger massa vuxenpoäng - en stekpanna! Den var så fin! Rosa med röda prickar, underbar. I söndags blev det en tur till stan så då fick jag med mig en ny väska hem. Den behövdes faktiskt, den förra jag hade till skolan dödar mina axlar.


Imorgon efter skolan blir det för tidigt firande av vår 6 månaders dag. Det är tyvärr väldigt osäkert om vi kommer att kunna ses på lördag som är den "riktiga" dagen. Ser iallafall fram emot morgondagen väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Du skrev Emelie!

2009-09-04 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0