Konfirmationen

I fredags var det fotografering med konfirmanderna och genomgång av konfirmationsgudstjänsten. Vi åt även middag tillsammans. Igår förberedde vi och konfirmandernas redovisning. De hade ett jättefint bildspel från vår Brysselresa! På eftermiddagen och kvällen umgicks jag med kusinerna. Vid halv tio mötte jag upp Youssef och så var han hos oss några timmar.

Idag var konfirmationsgudstjänsten. Kan inte förstå att det faktiskt är slut nu. Tycker om tjejorna så mycket! Det har varit en riktig bra grupp! Om drygt en månad har vi i och för sig en återförening, då bär det av till Boda borg! Dock finns det ju även planer på ett restaurangbesök inom en snar framtid.

Konfirmationen var verkligen jättefin! Skrattade så att ögonen tårades under bildspelet. I like em' big! I like 'em chunky! Därefter höll Lollo tal och då forsade tårarna, kändes som ett vattenfall. Det var så fint! Alla tjejer var så fina! Efter talet sjöng Hannapanna solo och det var ju jättevackert som vanligt så även där tårades ögonen! Sedan var det dags för mig och Saskia att hålla tal, jag inledde ju jättebra, det blev en snyftning innan jag kunde säga det som skulle bli sagt. Fint var det <3


Fina tjejor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0