Uppdateringen har inte varit den bästa kan jag erkänna. Antingen så har jag varit upptagen med massa roliga saker (sådant som är spännande att blogga om), eller så har jag haft tid till att blogga men då har det inte funnits något att skriva. Antar att det kommer att vända nu när det börjar närma sig skolstart och höst.

Igår gjorde jag en utflykt tillsammans med Youssef, familjen, farmor och faster. Det blev badande i havet och mumsig picknick. När vi kom hem igen blev det en snabbdusch och byta kläder innan jag och Youssef rörde oss mot stan för middag och sedan mötte vi upp Linus och Sophie (100 år sedan vi träffade dem). Chill och promenad innan de åkte hem. Jag och Youssef stannade kvar i stan. Kvällen avslutades med dans.

Denna dag har jag inte gjort så mycket mer förutom att jobba. Tittar på Bajen matchen och läser bloggar nu. Ikväll blir det filmmys med Saskia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0