-

Var väldigt nervös innan jag skulle till jobbet, men tack vare Hanna var jag lugn när jag väl kom fram. Har plockat ihop lådor och tagit bort mellanväggarna, tur att jag är stark! Har även skurat en massa hyllor. Slitsamt men det behöver ju göras innan butiken ska öppnas. Ska även jobba på lördag, kul med en tidig morgon dagen efter partaj. Kommer inte kunna vara borta hela natten (vilket jag i och för sig inte hade tänkt från början heller).

Har fått mitt slutbetyg i Historia B nu och jag är inte nöjd. Nu är det lite sent att göra något åt saken, men det går ju inte att vara bäst på allt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

:)<3

Precis, kan inte vara bäst på allt. Men det mesta är du ju faktiskt bäst på ;) ) <3

2010-01-19 @ 22:39:53
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0