Gårdagskvällen och dagen som gått

Igårkväll firades Anton som numera är hela 18 år gammal. Det var en mycket trevlig och rolig kväll! Jag och Youssef kom hem strax innan tolv, båda hade gärna stannat längre men jag skulle ju upp tidigt för att jobba idag. Hur som helst var det en riktigt bra kväll!

Som sagt har jag jobbat idag, nu känner jag mig lite mer inne i det och det är inte längre läskigt och nervöst. Lärde känna en annan tjej som också ska jobba extra, vi hade det kul. Vi har fixat ute i butiken idag, satt upp etiketthållare och etiketter, ställt ut varor osv. Sista timmen var riktigt seg, var helt slut i huvudet och kroppen. Tror att det här kommer bli bra hur som helst! Vet inte när jag jobbar nästa gång, chefen skulle höra av sig inom ett par dagar.

Ikväll ska jag vara med Youssef är det tänkt, vill helst inte röra mig ur fläcken så jag hoppas att vi ska vara hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0