HiB-komplettering

Gjorde min historiakomplettering muntligt efter lunch, det gick prima så nu fick jag det betyget jag strävat efter. Var rätt nervös innan, men det var mer bara pirr i magen, jag var inte rädd för att misslyckas. Det gick iallafall tummen upp! Om ca en timme börjar spanskan som jag inte vill gå på, but I have to. Tycker inte om den kursen längre av lite olika anledningar, funderar starkt på att välja att lägga energin på andra kurser och sänka betygsmålet. Får prata lite med Camilla om det, ska ha PH-samtal strax.  Då ska jag även ha valt mål i de nya kurserna och filosofin är jag mycket osäker på måste jag säga.



Här är en bild bara för att Nisse efterlyste en. Var så god Nils!
(Detta är min oerhört fina blompinne, Kenneth blev däremot inte lika glad över att jag satte hans köksgrejer tillsammans med blommorna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0