Jobb

Youssef sov hos mig igår, trots att jag är ledig gick jag faktiskt upp innan klockan var sju för att vi skulle äta frukost tillsammans. Att jag sedan gick och la mig när han hade gått och att jag sov i ca tre timmar behöver vi inte prata om. Idag blir det till att plugga och i eftermiddag ska jag jobba. Det har jag nog inte talat om för alla, och anledningen är den att jag ännu inte skrivit på några papper. Men det är iallafall klart att jobbet är mitt. Jag ska jobba som buktikssäljare på ett företag som servar bilar. De öppnar en ny butik nu som jag ska jobba i. Dagens arbetsuppgift är att packa upp varor i hyllorna. Jag kom på att jag inte har en aning om hur länge jag ska jobba, det glömde jag helt bort att fråga chefen i fredags.

På tal om något helt annat så tror jag att min elsladd till datorn glappar. Det är väldigt irriterande och jag har ingen lust att lägga pengar på en ny sladd. Jag får hoppas på att denna orkar stå ut ett litet tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0