Kvällstankar

Det här gör mig så arg och framförallt ledsen. Jag har inte gjort något illa, inte gjort något fel heller. Till en början tog jag det inte personligt, men nu gör jag det. Förstår inte hur det kunde bli såhär mitt från ingenstans. VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL? Och om jag nu inte gjort något fel, vad har jag då gjort för att förtjäna det här? Varför blir det bara värre? Det är sjukt jobbigt att jag inte kan göra något, i dessa frågor har jag ingen makt och inte heller något att säga till om. Hur länge orkar en människa med? Hur mycket kan man offra för någon annan?

Problem är till för att lösas, men vad gör man när det dyker upp nya innan det gamla är löst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0