Livstecken

Hemkommen för ett flertal dagar sedan, varken haft tid eller lust att blogga.

Är nyklippt, det känns kort men jag gillar det. Nu ser det mörkare ut igen, jag som hade tänkt färga om det, nu blir det nog till att vänta med det. Har umgåtts med Youssef, och sedan fikat och promenerat med bästaste Saskia. Det var första gången sen jag kom hem från landet i öst (Isabels benämning) som vi sågs, så det var mycket trevligt. På tal om Isabel så var jag och Youssef och åt middafg med henne hemma hos Emeliiie igår. Det var väldigt god mat och roligt sällskap.

Det känns bra att vara hemma igen, det är bara en sak som tynger och det är skolan (surprise). Skolarbetet i sig känns lite ångestfyllt men det är inte det som är det jobbiga. Ibland förstår jag verkligen inte varför jag går i min klass. Vissa dagar ångrar jag att jag inte bytte.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är för att du inte kan överge mig!

2010-01-08 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0