Måndag 18/1

På något mystiskt sätt har min motivation till skolan återvänt. Känns oerhört bra då det underlättar enormt när man har en mängd uppgifter att göra! Geografi verkar vara en spännande kurs, tror att den är mycket intressant. Ska prata betygsmål på PH-samtalet på torsdag, och jag tror att Camilla kommer att fråga lite hur jag har tänkt i mitt lilla huvud. Jag känner mig på topp och det färgar av sig på denna termins betygsmål. Är lite ambitiösare nu i vår än vad jag var i höstas. Jag tror starkt att detta beror på att vi går mot våren, äckelhöstmörkret är borta, det har varit lov och jag är utvilad.

Jag önskar att andra saker fungerade lika bra i mitt liv. Tyvärr gör det inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0