Onsdag 13 januari 2010

Engelskan gick nog helt okej idag faktiskt, det flöt på. Hade ju som sagt mina konfirmander idag, det var kul, tråkigt dock att Saskia var sjuk! Det är bara tjejer i gruppen så det är mycket prat (läs: skrik) och sjukt mycket skratt. Försöker komma på vad som är roligast; att vara konfirmandledare eller Disa-ledare, men jag kommer inte fram till något vettigt. Bara att det skulle vara kul att starta upp en egen grupp! Det ska jag göra någon gång i framtiden. Tänker på tjejkvällarna kamratstödjarna hade i sexan, det var väldigt kul och något sånt vore kul att starta upp och leda.

Först på fredag börjar vi med vårterminens schema och imorgon försvinner både historian och spanskan så jag är ledig hela långa dagen. Måste dock gå upp tidigt, självklart är det just den dagen jag ska ta min spruta. Nu hoppas jag på att det här är den sista på ett tag, jag orkar inte springa dit en gång i veckan längre. Nu kan jag gott ta och vänta. På tal om vårterminens schema måste jag bara säga att det är mycket bättre än förra schemat! Är till exempel ledig varje tisdag - skööönt. Ser fram emot samhällskunskapen!! Hoppas på att geografi är roligt också, filosofi tror jag bara att jag kommer bli knäpp av. Men jag är ändå inte negativ till det. Jag tänkte köra på taktiken att jag ska ha svar på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0