Pluggsöndag

Har varit på laserbehandling hos Eva i förmiddags, det har redan börjat hjälpa! Huden är mycket bättre nu. Hoppas att jag snart kan ha kläder som jag tidigare valt bort för att jag ska slippa skämmas över min rygg (fast jag hade ju faktiskt den nya klänningen i fredags och då brydde jag mig inte nämnvärt).

Jag har börjat med min historiakomplettering, det är ganska intressant och jag hoppas verkligen att jag når mitt betygsmål. Det nuvarande betyget är inte okej, inte i denna kurs. Peppar, peppar. Ska städa och diska också, verkligen roliga saker jag har att göra. Nej, nu får jag sluta gnälla. Jag måste bara samla lite kraft att ta itu med saker och ting. Tror att det räcker med plugg för tillfället iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0