Tack för den

Kom till skolan helt i onödan idag. Precis när jag gått upp för trappan säger Matilda "Det är ingen samhällskunskap idag". Jippe på pms, trodde jag skulle börja gråta, men det stannade vid att jag bara blev arg. Även spanskan var inställd (det visse jag dock om sedan tidigare). Jag och Isabel pratade med Camilla i över en timme istället, det blidde ett långt PH-samtal. Har inte fått så mycket vettigt gjort idag, jag har fastnat på geografiuppgiften, förstår inte vad jag mer ska skriva. Får väl gå och prata med henne på ws:en imorgon.

Nu ska jag gå och prata med en viss lärare om ett visst betyg. Gaah.

Ikväll ska jag på bio och se Snabba cash med Youssef, Mia och farmor. Ska bli mycket roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0