Finland

Det är så himla härligt att vara här i Finland! Kom fram i lördags på förmiddagen. Min faster följde med mig och pappa och stannar tills fredag. I lördags var vi med hela stora släkten, åt middag, badade, vissa paddlade, och vi hade det jätteroligt och trevligt! I söndags kväll gjorde vi e halvt onödig utflykt till Seljes. Vi hade tänkt bada och dricka kaffe men vattnet var iskallt och caféet var stängt så det var bara att vända om efter att ha tittat runt litegrann. Igår besökte jag, pappa och faster gravgårdarna, sedan åkte vi till Sven och Kirsti för att äta plättar, därefter blev det en sväng hem innan vi körde till stan och shoppade lite. Denna dag tillringade jag och faster på villan. Jag fick äntligen köra båt igen, har längtat efter det! Vi badade, åt lunch, läste, sov och fikade innan vi körde hem igen. Var med faster, mamma och pappa till stan och åt glass förut ikväll.

Kort sagt har jag alltså haft det väldigt bra sen jag kom hit!


Thailand pratar vi om nu som då! Längtar galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0