Mysig sommarkväll

Igår var verkligen en jättemysig kväll! Vi firade Emelie som fyllde år i onsdags. Vi satt vid vattnet och grillade, vi var runt 12-13 personer tror jag och hade jätteroligt! Det var glad stämning och det var en riktigt härlig sommarkväll. Det var lite blandat folk som var där, vänner som jag träffar oftare och vissa som det var ett tag sedan. Cissi har kommit hem från Tanzania en sväng så det var kul att träffa henne igen. Hade en riktigt bra kväll och sov som en stock hela natten. Det sliter på en att ha jobbat hela veckan och sedan när helgen är här ska man vara uppe till sent på natten.

Nu innan jag åker ska jag försöka hinna träffa så många av vännerna som möjligt. Ikväll ska jag umgås med Saskia och imorgon ska jag träffa Emy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0