Bus på Andy's lekland

Åh, är äntligen hemma och jag bara njuter av tystnaden och ensamheten. Alarmet ringde tidigt imorse (tidigt med tanke på att det är lov) och kvart över nio var jag hemma hos barnvaktsfamiljen. Vi har varit på Andy's lekland och hade det jätteroligt och mysigt! Åkt massa rutschkanor och lekt i bollhaven. Det blev en god men stressig lunch, barnen uppskattade inte att sitta stilla och blev snabbt rastlösa. Efter lunchen åkte vi hem. Har haft en jättehärlig dag men oj så trött jag blev. Bebisspråket sitter fast i huvudet och det är lätt hänt att jag pratar med alla som om de vore små barn.



Nu ska jag bara ta mig tid att varva ner och ha tid att reflektera. Ikväll ska jag på middag hos farmor med Youssef, pappa, faster Mia och så kanske Mona kommer(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0