Det är bara jobb och jobb och jobb

Började jobba idag, 14 arbetsdagar återstår innan jag åker till Finland. Fick träffa min nya chef idag så jag passade på att säga att min visstidsanställning går ut snart så den ska bli förlängd. Passar mig väldigt bra att jag kan fortsätta jobba helg om schemat i skolan inte skulle fungera med barnvaktsjobbet. Kommer alltså inte att vara utan jobb i höst och det känns skönt! Känns inte som att mitt liv kommer att vara särskilt händelserikt de här tre kommande veckorna, iallafall inte på vardagarna. Är trött i både huvudet och benen efter att ha jobbat hela dagen så det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0