Kan man plåstra själen?



All denna äckliga ångest. Jag orkar inte ens gråta längre, jag är bara förbannad över att jag känner såhär. Just nu mår jag inte bra, men iallafall okej. Igår började det, fick riktig ångest som satt i hela kvällen och har hållt i sig även idag. Försöker hålla mig sysselsatt och tänka positivt, men tillåter mig även att faktiskt få vara ledsen. För jag vet att om jag stänger allt inne kommer det bara bli värre när det väl bryter ut.

Idag har jag varit med barnvaktsfamiljen. Kom hem till dem runt halv två och då var bara mamman och minstingen hemma. Lite senare hämtade vi storasystern på dagis och gick till parken och lekte. Jag ska dit imorgon också för att fortsätta lära känna dem. Jag kom hem strax efter fem och gick på första utomhusjympan med mamma och farmor. Hoppas på att få umgås med Youssef ikväll efter att jag och resten av familjen tagit fästingvaccinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0