Skolavslutningen igår

Igår var det skolavslutning, en regnig sådan. Om ett år ska det vara strålande sol, jag vill inte ha regn på min student. Efter den korta avslutningen begav jag, Isabel och Nisse oss av för att möta upp Emelie och titta på när de glada filurerna från Södra tagit studenten. Åkte till Youssef på eftermiddagen och tittade på film. På kvällen åkte vi till café 60 med Isabel, Emelie, Nisse och Christoffer. Det var en himla rolig och mysig kväll! På vägen hem sprang jag på två vänner och jag undrar om den ena överhuvudtaget märkte att jag var där. Sötnosen mådde inte så bra.

Snart ska jag träffa en annan sötnos, men först måste jag städa klart!


Pojken som får mig att le som ett fån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0