Tisdag 15 juni

Drabbades av en stark ångestattack i förmiddags och då beslöt jag mig för att ringa Isabel. Hon lyckades få mig lugn (du är en av de få som lyckats), och sa massa bra saker som jag kan tänka på och hur jag ska göra för att hantera den. Förutom att ångesten kommer i form av tårar, oro och smärta medför den även illamåeende. Detta har nu hållt i sig i ett par dagar vilket gör det svårt att äta. Jag vet inte hur många gånger idag som illamåeendet stoppat mig ifrån att äta. Hoppas att det försvinner snart för jag får brist på energi.

Förutom att lida av ångest har jag även idag varit med barnvaktsfamiljen. Mötte upp mamman och minstingen för att hämta den andra pluttisen på dagis. När vi kom hem till dem fick jag träna på att vara ensam med barnen, så vi lekte i drygt en timme. Idag var första gången i mitt liv som jag bytte en blöja. Pratade lite med föräldrarna om en del praktiska saker i höst och gjorde upp lite planer för fredag, därefter gick jag hem. Barnen fick mig på glatt humör så jag gick och smålog hela vägen hem. Hann inte vara hemma i många minuter innan vi åkte iväg för att ta fästingsprutan. Middag med faster Mia, och sedan åkte jag hem till Youssef och tillbringade kvällen där.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0