Cykling

Det var riktigt lugnt på jobbet idag, knappt några kunder alls. Jag och min kollega höll oss sysselsatta ändå, hissade upp och ner en takbox ett par gånger och drog runt grejer på lagret (dock inte för skojs skull). Tog cykeln dit både igår och idag, det är faktiskt smidigast. Att åka kommunalt är värdelöst, det tar bara lång tid och varken mamma eller pappa tycker att det är särskilt roligt att leka privatchaufför. Kommer alltså få starka ben i sommar när jag ska trampa fram och tillbaka i tre veckor.

Snart ska Youssef komma tillbaka hit, han sov här igår. Vi ska plugga hela kvällen lång, båda två har massor att göra. I synnerhet jag. Därför är det lika bra att jag sätter igång redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0