Fredag 7/5 2010

Sitter bara och trycker på lite tangenter. Vill skriva men vet inte vad, lite som vanligt alltså. Är glad att det är fredag idag! Ikväll ska jag umgås med mina små vänner, tror att vi ska vara hos Nisse. Innan dess ska jag äta middag med familjen och faster Mia.

Funderar på att börja dra mig hemåt, har tappat fokus så kan inte koncentrera mig på skolarbetet. Har iallafall påbörjat filosofiuppdraget, ska skriva om feminism - jämlikhet i samhället. Det är intressant men är väldigt okoncentrerad nu. Försökte göra geografi istället men det gick ju ännu sämre. Börjar bli lite stressad över att det ska vara klart på måndag.

Nu ska jag åka hemåt!


Kommentarer
Postat av: jenny

nå aijjaa! :D

Hur e det annars med dejj tjejjen? livet rullar på? <3

2010-05-07 @ 14:38:07
URL: http://narstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0