Jag vill ta kort!

Jag är så himla sugen på att fotografera! Det bara kryper i fingrarna. Ska på fest hos Matilda ikväll och då vore det ju inte helt fel att ha en kamera med sig, men vill inte riktigt ha med min Nikon... Tyvärr är det nåt knas med ljuskänsligheten på digitalkameran, och ingen vet hur man ändrar tillbaka (eller ens hur det blev så från början).

Ska göra en blomsterdekoration i eftermiddag, och eftersom att jag är i princip utan pengar får jag använda mig av det som finns i naturen. Under blomsterkursen har vi ju lärt oss att det går att göra sjukt mycket olika saker av det man hittar ute. Tänkte iallafall att jag kan ta med mig kameran då.


Fotograf: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0