Lite innan läggdags

Blev klar med filosofin rätt snabbt, hade ju kommit väldigt långt redan tidigare i veckan. Skickade in den för ett par timmar sedan. Skönt att kunna stryka en sak från att-göra-listan. Mötte upp Youssef när jag var klar. Vi åt middag tillsammans med mamma óch pappa. Efter att jag tagit hand om disken så gick vi en promenad och åt glass. Har saknat varma soliga kvällar då man vill vara ute hur länge som helst, promenera, sitta och ta det lugnt och ha trevligt och roligt. När vi kom hem igen hjälpte jag Youssef med en skoluppgift, sedan fikade vi med familjen. Strax ska han åka hem och när han är hemma ska jag gå och lägga mig.

Sussa sött <3


Bild tagen av mig för ett par dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Där borde man simma vetja!!!

2010-05-17 @ 13:50:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0