Onsdag 5/5 2010

Vinden har vänt. Jag är glad och lycklig. Jag mår bra och är för tillfället utan både oro och ångest.

Igår följde jag med Youssef till doktorn, sedan åkte vi hem till mig och sov lite innan han behövde åka till skolan. Jag var inte så duktig på att plugga, men började iallafall att läsa i svenskaboken. Mötte upp Youssef när han hade slutat och var i stan ett tag innan det var dags för mig att bege mig till skolan för att vara med på Öppet hus. Det var ganska onödigt då det var väldigt många elever där som skulle hjälpa till och det kom inte särskilt många besökare. Drog från skolan någon gång innan åtta och åkte hem till Youssef och hjälpte honom med att göra klart projektarbetet.

Idag har jag bara basgruppsamling i skolan men tänkte även gå på matte ws:en och plugga inför nationella provet. Ikväll ska jag på jobbintervju, håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0